onsdag 15 juni 2011

LIVET!

Kom från mitt uppträdande på Vänga Kvarnkafé för en stund sen. Det började kl 19 och jag var trots allt paff över allt folk som var där! SÅ himla roligt, trots den kalla vinden satt våra nära o kära plus en del andra människor och lyssnade på oss.

Underbart! Sången är en del av mig, även när jag sjunger som en kratta, så är den en del av allt i mitt liv. Mina sångkamrater var såklart hur bra som helst, hoppas på mer sång-gig och sångarbeten av K och A<3





Vill föreviga mitt lagom blonda hår, haha, börjar få längd på det nu men jag är redan i tagen på att vilja klippa av det. Har funderat på att klippa lugg, korta längderna eller jaa, vad ska man göra? Får alltid galna idéer, skulle helst av allt, i mitt drömland, färga håret korallblått. Då försvinner man nog inte massorna, eller vad säger ni?
Har bestämt mig, till hösten blir det något radikalt, och jag längtar något så enormt. Förra helgen fyllde en miss J år, och det blev ett sjukt kul festilefest. Det var en helt fantastiskt kväll med mumsig pastasallad och goda drinkar. Vi dansa, prata minnen från gymnasiet och tokigheter från studenten. sedan begav det sig mot Borås enda uteställe och dansade sönder. hångel, kramar och galna foton. VILKEN KVÄLL! Alla som var med vet att det var nog den bästa födelsedagen på länge :P hahah

Hade en mysig tjejkväll med hemma hos Madden tillsammans med Madole och en kvinna på C. Jösses va härlig den var, fick upp ögonen för Wisers i Borås också, kunde nog klassas som ett nytt Trägårn om det hade funnits ett dansgolv också.


Så här såg man ut då, lite lagom hajpad höhö =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar